Oletpas nähnyt paljon vaivaa, tosi monta kirjoitusta. Taas tulin myöhään koneelle, kun tänään en yksinkertaisesti kerennyt, kun olin niin paljon ulkona ja kaikenlaista. Ja sitten me käytiin vielä kampaajallakin tänään...

Mä teen huomenna vaikka Pinkistä ja jos kerkeen, niin Katy Perrystäkin voisi tehdä! Ihan kuin ehdotitkin. Se sun simsperhe on varmasti tosi hiano ja haluaisin absolutely nähädä sen:))). Varmaan aikas monimutkaiset suhteet nillä...

Olin tänään verikokeessa (Myös...) ja tällä kertaa ei yhtään sattunut, kun oli niin hyvin vaikuttanut se Emlalaastari, se siis puuduttaa siitä ympäriltä sen ihon.

Kello on jo 21:08 ja nyt aivan kauhiasti harmittaa, kun ei enää kerkiä tekemään tuollaista listaa...

Toi iso- fontti näytti kivalta, taidanpas kokeilla minäkin. Pikkuhetki vain...

Nyt on tuo pelkkä large, saisi siis vieläkin isomman!!! Sehän vie jo tosi paljon tilaa. Naah, viis siitä, se ainaski näyttää kivalta (:

Koulu alkaa jo ihan kohta. Taas takaisin ``ihanaan`` tyttö-poika järjestykseen. Vaikea taas totuttautua kouluherätyksiin sun muihin... On lomalla saanut nukkua niin pitkään.

Olen muuten innoissani sun synttäreistä, ruvetaan varmaan koulussa suunnittelemaan niitä, eiks je ?!

Kylpylään ja elokuvateatteriin. Ihanaaaa

Ja kohta nukkumaan... Nyt rupesi väsyttämään. Huomenna lupaan ja on pakko kirjoittaa pidemmin, sillä olen hieman nolostunut, kun näit noin paljon vaivaa ja minä vain teen tällaisen norm. päiväkirjoituksen

Noi hymiöt on muutes kivoi   

Huomenna siis lisää...

Doukki