Jou!

Mä sain joululahjaks monta paitaa, leffoja, kosmetiikkatuotteita, mekon, koruja, Wii-konsolin, siihen yhden Ihqun huvipuistopelin <33<3 Love it :=)

Sain viel lisäks sims2 lisäosan, kuksan, kylpytakin yms kivaa :)

Pappa anto 50€. Harmi vaan ostan sillä kaikkee krääsää ja koko 50 on jo melkein menny :O

 

Oon ostanu 2 terotinta joululomalla. Tuumin, että en voi enää lainata Doukilta, kun me istutaan erillään.

Wii sporttiin oon ihan koukussa nyt hei tarvis vähän ammattilaisen tukea. :OO

Tietokone tuntuu jo pakonomaselta että olen noin 15 min päivässä koneella.

Eli kirjoitan tämän viestin yms pientä.

 

Hitsi ku on nälkä maha kurnii. Kelloon 8:23.

Kuuluuko mun mahan kurina sinne asti..

 

Mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggghhhh  >:---(

Lopettelen tässä pikkuhiljaa.

Kirjoittele taas

 

t. oukki <3