Mumma ja Paappa tuli just meille. Äsken olin siis teillä ja meillä oli hauskaa, kun oltiin tietsikalla ja laulettiin  WeSingiä. Ja soitettiin pianoa ! Of course (:

Miksiköhän mulla ei nyt juuri ole mitään sen ihmeellisempää kirjoitettavaa... Paitsi, ettäää kyllä mulla on !!! nimittäin sun synttärit :) Nehän on ihan kohta. Mä kehittelen varmaan sulle jonkun pienen lahjan ...

Se kuvanmuokkausohjelma on kiva, harmi, että se jäi meillä hieman kesken. No, joskus sitten uudestaan !

Äiti ja Isi lähtee pian ristilylle ja sitten me ollaan mumman ja paapan kanssa, koitan silti kirjoittaa joka päivä tänne jotain. Olen nimittäin riippuvainen... Aivan kuten säkin !!

Kohta menen tekemään niitä läksyjä ja laitan kännyn lataukseen. Nyt tuli sitten tosi köyhä kirjoitus, mutta kun ei tästä päivästä ole mitään !!

Koulussa 4 tuntia, käveltiin teille, tulin kotiin ja nyt kirjoitan. Ei sen ihmeellisempää...

T: Doukki = Hiiri, kauheisssa kuvissamme. Muistat varmasti :D