Voi pehva kun mä en osaa tehdä noita bokseja. Ne on niin hianon näköisiä, mutta se ny ei vaan oikeen mee mun pieneen päähäni. Liian monimutkaista. Ja taas jummaa tttt- näppäin, pahus...

Huomenna me mennään Saloon vaihtamaan äitin luistimet kun ne olikin sille liian pienet. Katsotaan samalla mulle uusia suksia, kun edelliset on jo niin lyhyet.

Luin just niitä sun antamia systereitä, olivat kyllä hyviä lehtiä ja oli paljon asiaa. Mokiakin oli tosi paljon. (Siis niitä lukijoiden lähettämiä!) 

Emme ole vielä pelanneet sitä sun antamaa vuoristoratapeliä, mutta luulen, että me pelataan sitä huomenna.  Se oli meinaas tosi kiwa.

Sä olit tänään tosiaan meillä ja hauskaahan oli :) Päätettiin siitä Forssan reissustakin. Taas mä jaarittelen jotakin.... Sit olin vielä myöhemmin ulkona tänään, kun on niin hyvä ilma. Ja paljon lunta.

Teen tästä teksistä vielä vähäsen pirteemmän näköisen...

Kirjoittelemisiin, DOUKKI (: