Joo, eli ihan normaali päivä on tää wau!

Mä (eli Oukki) menen tänään Forssaan hiihtämään, ku siel on sellanen paikka missä on PALJON lunta. Kunhan vaan ei ole kauhiasti pakkas- asteita :<<

Tässä on yks peli, johon oon ihan koukussa: Snow Line!

 

Juu. Ennen kun koulu loppu, mulla ei tuntunut yhtään joulun odotukselta.

Mut heti kun koulu loppu, niin Jingle Bellsit vaan soimaan ja pipperskakkuja tekemään (siis pipareita ) ...

 

Ihanaa! Tänään siis meen ekaa kertaa hiihtämään tänä vuonna. Tavotteena olis saada 10 km täyteen siskon kanssa. (Siis että molemman menee 10 km)

Viime vuonna mä muistan ku yhtenä viikonloppuna kun olin lauantaina ja sunnuntaina hiihtämässä, niin hiihdin yhteensä 32km!!

Että olin tyytyväinen.   Samoin iskä...

Mitäs tässä vielä jaarittelen. Meen pelaa Snow Lineä...

Jouluisin tunnelmin: Oukki

 

P.s Huomenna kun me tullaan Forssasta, niin me haetaan samalla yksiltä meitin tutuilta JOULUKUUSI!!! Se tulee kyl tänävuonna 3 päivää aikasemmin kun viimevuonna, mut sehän on just kivempi =) Bye!