Saakeli! Kirjoitin tosi pitkän jutun ja nyt se pyyhkiyty! Voi homo!

Doukki, ootko vähän crazy ku tuut keskiyöllä hilluu koneelle.

Ei hyvin mee

 

Mä voin hoitaa nää aamu-kirjoitukset (klokkan ääär  8:21) ja sä noi illalla. Päivällä voi kirjoittaa, kumpi vaan. Mulle sopii nää järjestelyt, pääsempähän itte eka kirjottaa 8--------------)

 

Tänään me mennään Lohjalle hiihtämään ja uimaan (AGAIN!)

Nyt oon neljässä päivässä hiihtänyt 40 km ja tän lohjan reissun jälkeen tulee 50 km täyteen  Ei paha.

Koko talven tavoite on 100 km.. Helppo nakki. Piis of keik.

-------------------------------------------------------------------------

 

Mulla on muuten jo monta ideaa tähän meidän huomiseen Forssan-reissu neuvotteluun. :) HIhu.

 

Voitko sä muuten lainaa joskus sitä Wii- play peliä. Meille tulee se luultavasti tammikuun 11 (Mun synttärit!) Mutta enän mää nyt 11 päivää jaksa odottaa saakeli

 

No näkyillään =)

 

Päivän Viivi ja Wagner:

Lisää löydät: Tästä klikkaamalla