Juupsista siis pian kouluun. Niiin ärsyttävää >:---(

Nähdään taas meidän kääkkä opettajaa :(

Että kivat vaan.

 

Mä tosiaan oon ostanu 2 terotinta . Toinen on sellanen mitä on pyryllä ja oskarilla,mutta pienempi, äänettömämpi ja se terottaa surkeemmin.

Sen mä jätän kotiin ja tuon kouluun sellasen pienen, mutta pippurisen "purkki-terottimen"!!

Mitään muuta uutta en oo hankkinu kouluun paitsi että 3/5 mun uudenvuodenlupauksista liittyy kouluun!!!

Katsotaan saanko ne tehtyä.

 

Iskä hankki mulle uuden maailmankartan tohon mun huoneen seinälle. Tiesan taakse. Siinä näkyy: Zhonghua Renmin Gongheguo (Kiina) 

 

Haluisitko sä tulla meille ku koulut alkaa vaikka heti torstaina tai perjantaina?

Sit katsotaan kun Partio alkaa (Alkaispa pian) niin miten me muistetaan sitä meidän tanssia kun mä en ole tanssinut sitä ainakaan sen jälkeen kun me keksittiin se sillon Ainolla. (Siitäkin on kirjoitus tässä blogissa...)

Hitsi kun mä oon niin kiintynyt tähän meidän blogiin ; Oli hyvä idea tehdä se =)

 

Liitän tähän viellä pari kivaa.... Moikka!

 

 

Luultavasti toi Pumpernikkeli on jotain kaljaa. Ei tota kato muuten älyy...

 

 

Siinä on JONKUN tekemät Britney Spearsit Simsiin. Näyttää ihan oikealta!!

 

B025.jpg image by sipu_von_sapu

Elvis JONKUN tekemänä.!

 

Pelotaa! Siin on Robert Pelottavan näkösenä :<<<

 

Ja Madonnasta ei löytyny. Tai löyty, mut ei suostunu kopsii!